Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
s1 s2 s3

I Like

ODWIEDZIŁO NAS:

20747960
Dzisiaj:
9999

Trzecioklasiści w Zakopanem

7 czerwca br. uczniowie klasy III sp wybrali się na trzydniową wycieczkę do Zakopanego. Głównym celem wyjazdu było poznanie przyrody oraz kultury podhalańskiej.

Po kilku godzinach podróży dotarliśmy do celu, gdzie czekał na nas pan przewodnik. Nasz pobyt na Podhalu rozpoczął się od zwiedzania Wielkiej Krokwi  i wjazdu wyciągiem  krzesełkowym na punkt widokowy. Następnie udaliśmy się do Doliny Strążyskiej, gdzie znajduje się Wodospad Siklawica. O godzinie 19:00 zawitaliśmy w pensjonacie, gdzie zostaliśmy bardzo miło przywitani przez gospodarzy. Po zakwaterowaniu zeszliśmy na obiadokolację, po której wszyscy udali się na zasłużony odpoczynek.

Drugi dzień przywitał nas słoneczną pogodą, więc wyruszyliśmy do Doliny Kościeliskiej, aby zwiedzić Jaskinię Mroźną. Bardzo ciężko było się w niej poruszać, ponieważ śliskie i strome podłoże utrudniało przemieszczanie się. Jednak wszyscy doskonale poradzili sobie z tym trudnym zadaniem.  Kolejną atrakcją był wjazd kolejką torową na Gubałówkę. Tam uczniowie mogli bawić się w Parku Linowym ,,Złota Grań”.  Następnie spacerkiem udaliśmy się na Krupówki, gdzie w małych grupkach mogliśmy je zwiedzić i kupić pamiątki.

Trzeciego dnia, zaraz po śniadaniu, wyjechaliśmy na spotkanie z przewodnikiem, z którym wyruszyliśmy zdobywać Rusinową Polanę. Był ciężko, ale ze względu na piękne widoki uznaliśmy, że trud się opłacił. Nasz pobyt na Podhalu dobiegał końca. Po smacznym obiedzie w Białym Dunajcu wyruszyliśmy w drogę powrotną do domu. Po drodze zajechaliśmy do Krakowa, aby odwiedzić ziejącego ogniem smoka. Kolację zjedliśmy w restauracji McDonald’s. Około godziny 23.30 dotarliśmy szczęśliwie pod szkołę, gdzie czekali na nas rodzice.

W bogatym programie wycieczki, nie zabrakło czasu na dobrą zabawę,  wspólną grę w piłkę nożną, ognisko i rozmowy po zmroku. Z pobytu w Zakopanem przywieźliśmy mnóstwo pamiątek i wrażeń. Poznaliśmy historię i tradycję ważnego dla Polski regionu.